ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Μέρα Αποταμίευσης.....Καλό έτσι ;;;

Άλλο ένα ανέκδοτο.
Για μας τους ΖΜΔάδες, είναι πικρό, μαύρο χιούμορ. Παρ'όλα αυτά, ακόμα γράφουν εκθέσεις στα σχολεία. Μας δίνουν να φτιάχνουμε κουμπαράδες. Οι ίδιες οι τράπεζες και οι υπάλληλοί τους σου μιλάν για "κομπόδεμα" και "Βάλε κάτι στην άκρη για τη σύνταξη".
Όσο ανύπαρκτες είναι οι καταθέσεις στο συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού, άλλο τόσο προκλητικές είναι οι ψαλίδες στα εισοδήματα των απειροελάχιστων "εχόντων". Δηλαδή εγώ να αποταμιεύω 40-50 ευρώ το μήνα κι ο άλλος να ξοδεύει 1000 ευρώ τη μέρα. Και να είναι αυτός που μου λέει:"Αποταμίευσε!"
Καλά....Το σκατό παξιμάδι!
Εξακολουθούμε να νομίζουμε σε τέτοια παραμύθια. Άκου αποταμίευση...

Ο Νίκος Καββαδίας έλεγε μια ιστορία: "Ένας μπάρμπας μου έλεγε.
-Βρε αγόρι μου, κάνε και λίγο οικονομία. Όλα τα λιμάνια του κόσμου γυρίζεις. Μία δεκάρα τη μέρα αν έβαζες στην άκρη θα είχες γίνει πλούσιος.
Πέρασαν χρόνια. Ξαναβρήκα το μπάρμπα στην Αθήνα. Με βλέπει με ένα γεμάτο τσουβάλι.
-Τι είναι αυτό; μου λέει.
-Οι δεκάρες, μπάρμπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: