ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022

Pass (all things must)

 Είδα και το Get Back, εννοείται! Γράφτηκα στο Disney+ κανάλι κι άρχισα να βλέπω. Λεπτό λεπτό, ώρα σε ώρα, μέρες να περνάνε και οι τέσσερις (5 με την κωλο-Γιόκο)να προβάρουν τα νέα τραγούδια τους. Φαινομενικά βλέπαμε πώς κάνει η θρυλική αυτή μπάντα τις πρόβες της στο στούντιο. Μην ξεχνάμε, μιλάμε για το συγκρότημα που άνοιξε όλους μα όλους τους δρόμους για κάθε επόμενο μουσικό σχήμα που ακολούθησε ή ήταν σύγχρονο αυτού. 

Ο Paul McCartney, επικοινωνιακός, επιβλητικός, με φωτογένεια (και γένια! ) έγραφε τέλεια στο φακό κι απολάμβανε την πρωτοκαθεδρία. Ακολουθούσε ο Τζον Λένον, λίγο κλόουν, λίγο να-το-κανουμε-να-φαίνεται-ότι-διασκεδάζουμε. Και οι δύο μαζί να αστειεύονται, να κάνουν τρομερά ντουέτα, να εμπνέονται ο ένας από τον άλλον. Ακούς ιδέες βάσεις τραγουδιών, που μπήκαν στα επόμενα άλμπουμ. Τους βλέπεις κουρασμένους, παρ'ολα αυτά,να έχουν το μυαλό στη δημιουργία. Όχι στα άλμπουμς, όχι στις συναυλίες, όχι στον κόσμο ή στο contemporary Public flow.  Μόνο στα τραγούδια τους.

Έτσι λέω εγώ! Έτσι το ερμήνευσα εγώ! 

Ο Χάρισον κάπως "άντε μην τα γαμήσω όλα", κάπως "κι εγώ έχω τραγούδια και δε μου τα βάζετε κουφάλες εγωισταροι". Από την αρχή δε γουσταρε την ιδέα για το roof concert, δικαιώθηκε στο τέλος. Κάποια στιγμή έφυγε, ξαναρθε, μια ανορεχτος, μια ελαφροβαριά θιγμένος. Λίγη ζωντάνια έδειξε όταν τους παρουσίασε το I me mine. Γενικά το είχε νιώσει πιο εκφραστικά ότι "δεν πάει άλλο".

Για το Ρίνγκο τι να πεις; Σα φιλική συμμετοχή; Σαν "είναι μαζί μας και το παιδί στα ντραμς"; Σαν "εγώ δημόσιος υπάλληλος είμαι, ότι μου πείτε, το κάνω"; Κάνα καραγκιοζιλικι στην κάμερα ή με την κόρη του ΜακΚαρτνεϋ, τίποτα παραπάνω. Κι άντε να φεύγουμε! Έπαιξε λίγο στο πιάνο το Octopus Garden του, άχρωμο/άοσμο/αδιάφορο.

Όση κι αν φάει όμως αρνητική κριτική, το Get Back είναι απαράμιλλης ποιότητας κι αξίας. Με ένα μεγεθυντικό φακό και τη σκληρή μάτια της κάμερας, που όλα τα καταγράφει, σου δίνει την εικόνα "έτσι ήταν στο τέλος" των Μπιτλς. Αρκεί! Must see!

ΥΣ 1: ο Μάκα έγινε σήμερα 80χρ. Ακουνητος κι ακλόνητος, τέρας που ακόμα μεταμορφώνεται σε κάθε είδους καλλιτέχνη!. Θα ξαναβάλω να ακούσω σήμερα το Helter Skelter, την αρχή του χέβι μέταλ! Αντί για χάπι μπερθντεϋ...

ΥΣ2: όλα πρέπει να περάσουν, όλα να φύγουν, στην ώρα τους ή και πρόωρα. Όλα να μην ξανάρθουν, όλα να μην κοιτάνε πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: