ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Am Ende Juni, letztendlich....

Ξύπνησα Κυριακή πρωί, έβαλα τον μικροϋπολογιστή στο ποδήλατό μου και πήγα μέχρι τη δουλειά ....και γύρισα!!! Στο σύνολο 40 χιλιόμετρα, τόσα έγραψε ο μετρητής. Για την ακρίβεια (για μια ακρίβεια ζούμε ρε γαμώτι!) 21,4 στο πήγαινε και 18,58 στο έλα. Είναι που χάθηκα λίγο στα χωράφια και στους αγρούς, στα δάση και στα ξέφωτα, πηγαίνοντας, δεν είχα Navi, πήγαινα με την εικόνα του google maps στο μυαλό μου και κάτι χαρτάκια στην τσέπη μου, λίγο ένστικτο, λίγο πινακίδα, αχα από δω αχά από κει, κοιτούσα και τους άλλους "συναδέλφους" ------και προχωρούσα, χωρίς να γνωρίζω κανέναν κι ούτε κανένας με γνώριζε-----παρένθεση καλλιτεχνική και καταθλιπτική, ας τη διαγράψουμε διότι δεν πάθαμε και τίποτα, στο δρόμο σταματήσαμε και κανα δυο κουρτσούδια με αυτά τα μπατόν, τα μπαστούνια του Nord Walking                                                                                                
τα ρωτήσαμε κατά πού πέφτει το Weiskirchen, μας γέλασαν (όλους εμάς!!) και μας είπαν, κι έτσι περνώντας από το Dreimarkschneibe, κάτι καλύβες, κάτι ωραία μονοπάτια κάτι κυριακάτικα fest των χωρικών,
πήγαμε και ήρθαμε, κάτι τάφους κληρικών στο δάσος τους απαθανάτισα, έλεγε ότι ένας υπηρέτης της Μαρίας geht nie zugrunde, δεν καταστρέφεται ποτέ δηλαδή. ΟΚ, ποιος είμαι γω να διαφωνήσω;;
Εδώ παρακάτω σε στιγμές περισυλλογής, διαβάσματος, ανάπαυλας. Εγώ με βγάζω φωτγραφία, ποιος περίμενες;;;;;;;; ο πεθαμένος παπάς;;;;;;;;;;
Θα ήταν όμως κάπως ενδιαφέρον, αν το σκεφτείς!!!!!!

Αφού γύρισα, μάζεψα τα κόκαλα και τα κομμάτια μου, συμμαζώχτηκα και πήγα Βίσμπαντεν για φαϊ, γλυκό, καφέ και θέατρο. Μετά από μια μικροταλαιπωρία με σόγιες και τα λοιπά, προσγειωμένες πάνω στα ρούχα μου (η κακόμοιρη η σερβιτόρα τρόμαξε πιο πολύ από μένα----ο Τάσος μου είπε ότι με ερωτεύτηκε γι'αυτό τα 'ριξε πάνω μου, γι'αυτό μετά έκανε σα χαζή, εγώ λέω μπαααααα!!!), wie dem auch sein mag, καταλήξαμε στο kleines Haus του κρατικού μας Θεάτρου.

Πρώτη φορά είδα θέατρο στη Γερμανική και πολύ με άρεσε.
Erstens, weil ich es schnell begriffen hatte. Zweitens, an die Geschichte erinnerte ich mich und mir passte. Nach Moskau, meine Schwestern!!
Sprichwort> Dort, wo du nicht bist, dort ist das Glück.
Für Infos, siehe das Video εδώ. Θα έγραφα κι άλλα, για τον Τσέχοφ, αλλά μάλλον θα χάσει από τη μαγεία, οπότε άσ'το.....

Ωραίο πράμα η Τέχνη και η Ζωή, η Άθληση και η Φύση, ο Κόσμος κι ο Ντουνιάς, οι Άνθρωποι και οι Σκιές τους

Υ.Σ. Την άλλη Κυριακή έχει Canto General στο Alzenau Burgfestspiel. Einige Tiere usw. Mal gucken!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: