ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Καλώςτονε κι ας άργησε ..............40 χρόνια!!

Ήρθε, θα φέρει, είπε, θα κάνει, έταξε, θα δώσει.......
Έτσι παν οι υποσχέσεις και οι αποφάσεις του νέου χρόνου για το επιθυμητό Überwindung.
Εδώ και χρόνια, ατομικά ή διεθνή, βλέπω μπροστά μου κάτι, νόμιζα το είχα για καιρό δεμένο πάνω μου, τελικά ήταν αέρας και μου γλύστρισε. Βρίσκω στο νέο χρόνο που μπήκε φουριόζος, μια κλωστούλα στο παλτό του (γιατί κάνει και ψόφο, μην ξεχνιόμαστε!) και μου μοιάζει με αυτόν τον μίτο που έχασα, και τώρα πρέπει να τον ξαναακολουθήσω, να τον αρπάξω και να τον κρατήσω για όσο θα αντέχω....
Αυτή είναι η δική μου απόφαση.
Στα σοβαρά όμως, έχει να δώσει αρκετά πράγματα και αρκετά μαθήματα σε πολύ κόσμο.
Το τέλος του Κόσμου μου για μένα ήρθε!!!! Εγώ ΔΕΝ καταστράφηκα.........
Αρχίζω ξανά, από την αρχή, από την κλωστή, από το κάτι του μυαλού μου. Δεν (πρέπει να) έχω Ιστορία, δεν (πρέπει να) έχω Εικόνες, δεν (πρέπει να) ζητάω,
είμαι ένας κάποιος Τίποτας. Τώρα ήρθα, τώρα μπήκα μέσα (στο νόημα), οι άλλοι μες στο μαγαζί γυρίζουν και με κοιτάνε, δεν κάνω καμία κίνηση, απλώς προχωράω, συνεχίζω, χωρίς να κοιτάζω κανέναν. Είναι απλό κι εύκολο, δεν προκαλώ, γι'αυτό και με ξεχνάν και οι άλλοι θαμώνες, δεν αναγνωρίζουν στον Κάποιο Τίποτα τον εχθρό, δεν τους τρομάζω, με βολεύει έτσι. Θα τους βρω εγώ ή θα με βρουν αυτοί, όταν θα είμαστε beide zu allem bereit.
Wie beschrieben, kommt Zeit kommt Rat. Oder kann man klar sagen, dass die Zeit alle Wunden heilt.
Zeit meines Lebens, umspring du nicht grob mit mir. Nur Mensch bin ich, eingeschränkten Fähigkeiten.
Εύχομαι (καθότι είναι και τζάμπα) ηρεμία στις ψυχές μας, να βρει ο καθένας αυτό που θα τον κάνει καλύτερο άνθρωπο. Γενικά να είμαστε προετοιμασμένοι για ότι μας έρθει, χωρίς γκρίνιες.

40 χρόνια φούρναρης, έχει ψήσει κόσμο, εμένα θα αφήσει; (που να είχα και γενέθλια!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: