http://www.esnips.com/displayimage.php?pid=31740257
Ένας δίσκος που κυκλοφόρησε το 2009, εκτός Εταιρειών, ηχογραφήθηκε στο studio του Παπακωνσταντίνου στη Θεσσαλία, με παραγωγή των ίδιων των οργανοπαιχτών-εκτελεστών (πιθανόν και μόνο του Μυστακίδη, όρκο δεν παίρνω). Καταπληκτική προσπάθεια, άψογες οι ερμηνείες, η επιλογή των κομματιών τρομερή, με μια αγάπη στο σαμπάχ, μπόλικο το υλικό-18 τραγούδια. Όσα ουσιαστικά περίπου χωράει σε .cda μορφή ένα ακουστικό CD.
Αξίζει να το έχετε, φυσικά κυρίως για τον ήχο, νέα αντίληψη στο παλιό, αγνή ματιά στο παρελθόν. Αλλά και γιατί αυτοί οι άνθρωποι παλεύουν να κρατήσουν την ανεξαρτησία τους μακριά από τις δαγκάνες της "αλήτικης" δισκογραφίας των πολυεθνικών με τα υποπροϊόντα τους. Διατηρούν μια ιστορία των προγονικών τραγουδιών, πάνω στα οποία στηρίχτηκε όλο αυτό που αποκαλούμε σήμερα Λαϊκό Τραγούδι.
Όσον αφορά τώρα τα τραγούδια των προσφύγων Συνθετών, σαν τον Τούντα, τον Περιστέρη, το Σκαρβέλη, είναι η μικρασιατική τους αντίληψη, που τα κάνει να ξεχωρίζουν. Οι ανατολίτικοι-βυζαντινοί δρόμοι, που τους πήραν από τα χαρέμια και τα καφέ αμάν, και τα μετέτρεψαν σε λαϊκά μονοπάτια, ώστε να μην τραγουδιούνται μόνο από τους Οθωμανούς δερβίσηδες ή τους εξαρτημένους-χασικλήδες, πρεζάκηδες, αργιλετζήδες-αλλά και από μεικτό πληθυσμό, στην Ελλάδα πλέον. Επίσης στα τραγούδια βγαίνει και η πίκρα της μετανάστευσής τους, καθώς ήταν ψιλο-καλά εκεί, κακά τα ψέμματα, ενώ εδώ ζορίστηκαν, περιθωριοποιήθηκαν, αποκαλούνταν με τα γνωστά ονόματα "Τουρκόσποροι κτλ κτλ". Αρκετοί διέπρεψαν (Τούντας διευθυντής δισκογραφικής, Περιστέρης χρόνια διευθυντής Ορχήστρας), άλλους τους έφαγε η αφάνεια και η ..."σκόνη".
Σμύρνη, Πόλη.... Εγώ έχω καταγωγή από Προύσσα (παππούς συνονόματος) και Νικομήδεια (γιαγιά), όταν ακούω ούτι, κάτι παθαίνω, μου λέει κάτι, μου ανάβει μια πρίζα κάπου μέσα, "εμείς ήρθαμε εδώ, δε γεννηθήκαμε εδώ, αλλά την Ελλάδα την κρατήσαμε πιο γερά απ'ότι αυτοί που την είχαν χωρίς να την πεθυμήσουν". Προφανώς δεν αφοράει αυτό όλους, απλά εμένα μου ΄ρχεται. Ψέμματα να πω;;;
Πάρτε δίσκους, όταν αξίζουν, μην πληρώνετε νταβατζιλίκια, ούτε τα γκομενιλίκια του κάθε Εταιρειάρχη και του κωλοΣυστήματος, που επιβραβεύει τα σκουπίδια, αλλά δε χρειάζεστε να τρελαίνεστε με τα rapidshare κτλ κτλ. Ακούστε πραγματική μουσική, πηγαίντε σε live καταστάσεις με live ανθρώπους, με live μουσικούς (και δεν εννοώ σώνει και καλά ρεμπετιά ή μπουζουκίλα, υπάρχει και η γνήσια ροκιά, η αγνή και αξεπέραστη Stratocaster), όχι στα πτώματα των κωλόμπαρων, τα ψεύτικα dj-ιλίκια του ξενέρωτου κι άτεχνου μουσικού ξενο-ποπ-δήθεν-λαϊκού εκτρώματος που σας σερβίρουν.
Και εσείς το τρώτε!!! Μοσχάρια, ε μοσχάρια!!!
ΤσουροΒανδοΒίσσηδες και ΜακροπουλοΒέρτηδες με ταχαμΜητροπανοΝταλαρική γαρνιτούρα, τα πουλημένα τομάρια στις Εταιρείες και την ξεφτίλα πολιτική τους, να διαφημίζουν "η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική". Ουστ ρε, που μιλάτε κιόλας, που αφού τη ξεσκίσατε, την αποκεφαλίσατε, την φάγατε, καννίβαλοι, και πριν τη θάψετε, θυμηθήκατε ότι "γιατί να χάσουμε τα δικαιώματα της κηδείας;", "μη μας κλέβετε ω αγαπημένοι γκρούπις-κορόιδα", που αναμασάτε τα ίδια και τα ίδια γλυκανάλατα ψωροτράγουδα, αγοράζοντας όπως από λαϊκή, στίχους και μελωδίες, για να αυτοθαυμάζεστε εσείς και οι ιδιοκτήτες των νυχτερινών κέντρων-νταβατζοναρκέμποροι-που πάτε και τραγουδάτε για να χρέωνετε ένα μπουκάλι κρασί 200 ευρώ, και όταν έρχεται καμμιά ΣΔΟΕ, να τα κανονίζετε με ειδικές ρυθμίσεις, καθώς ανήκετε στη διάταξη "Περί ψυχαγωγίας του κοινού", αληταράδες ε αληταράδες........
Ρε το άτιμο το post, από πού ξεκίνησε και πού κατέληξε! Τι σου είναι η γλώσσα και ο ειρμός της σκέψης. Άτιμο πράγμα, μπορεί να σε στείλει, χωρίς να πάρεις χαμπάρι. Άκου να δεις!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου