ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Φορολόγηση ακινήτων και Πάρε κόσμε (ξένε)

Όποιος μπορέσει και καταλάβει τι θα γίνει με τη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας, να μου τρυπήσει τη μύτη. Ουρλιάζουν στα κανάλια, παρλάρουν τα παπαγαλάκια, παραπλανούν οι δημοσιογράφοι, οι διάφοροι κομματάρχες, οι εκπρόσωποι διαφόρων συλλόγων ιδιοκτητών κτλ κλτ. Άκρη δεν πολυβγαίνει. Το συμπέρασμα που εύκολα μπορεί να εξαχθεί είναι περίπου το εξής: Η νέα φορολόγηση των ακίνητων ισοπεδώνει αυτόν που διαθέτει πολλαπλά οικόπεδα και ακίνητα, από τα οποία έχει λάβει τεράστια ποσά, είτε από πώληση είτε από μίσθωση και αυτόν που κληρονόμησε ή του μεταφέρθηκε ένα ακίνητο, μικρό ή μεγαλύτερο, από το οποίο όμως δε λαμβάνει παντελώς κανένα οικονομικό όφελος, τρέχον ή παλαιότερο (η λεγόμενη ιδιοκατοίκηση).

Φυσικά το κράτος μπορεί με βάση ένα σωστά οργανωμένο Υποθηκοφυλάκειο να γνωρίζει ποιοι τίτλοι ανήκουν και σε ποιους και πόσοι εισπράττουν από αυτούς τους τίτλους. Αλλά τι το νοιάζει;; Η έννοια της άδικης και αντικοινωνικής φορολόγησης εκεί ακριβώς εμπίμπτει. ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ, ΕΓΩ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΛΕΦΤΑ ΤΩΡΑ.

Η ιστορία όμως αυτή έχει μια παρα πολύ σημαντική προέκταση, κατά τη γνώμη μου. Όταν θα έρθουν τα χαράτσια για τους κατόχους των ακινήτων, με ποσά που ούτε τα έχουν δει ή φανταστεί ποτέ, θα αναγκαστούν να εκποιούν, να πωλούν όσο-όσο, να εκχωρούν. Το κράτος θα πλειστηριάζει τις περιουσίες και τα οικόπεδα. Και ποιοι θα αγοράζουν;; Φυσικά αυτοί που ήδη έχουν το οικονομικό μέγεθος, όλοι οι μεγαλοϊδιοκτήτες που ναι μεν φορολογούνταν αλλά όχι αναλογικά. Κι έτσι οι τρόπον τινά τσιφλικάδες (αφού συνεχίζουν να εκμεταλλεύονται τα ακίνητα) θα γίνουν δυνατότεροι και ισχυρότεροι γαιοκτήμονες. Οι οποίοι προφανώς μπορεί να μην είναι γηγενείς, ιθαγενείς κτλ. Πολύ πιθανόν να ανήκουν νε ξένους ομίλους και να συνεχιστεί αυτό που ήδη έχει ξεκινήσει εδώ και μια δεκαετία, η εκποίηση (ξεπούλημα κοινώς) της Ελληνικής γης στο ξένο (μαύρο κι αφορολόγητο) χρήμα.
Θα αγοραστεί η Χαλκιδική από το ρωσικό (φυσικο-αέριο)χρήμα, μέσω Βουλγάρων μεσαζόντων,
θα αγοραστούν νησιωτικές εκτάσεις από Τουρκικές πολυεθνικές τουριστικής κατεύθυνσης, μέσω Γερμανών τάχα ιδιωτών (έχουν γίνει εκατοντάδες τέτοιες μετακινήσεις ακινήτων-Κρήτη, Κως- και τα κανάλια μιλάνε για Γερμανούς, ενώ πρόκειται για γερμανούς υπηκόους τουρκικής καταγωγής)
Θα αγοραστούν ορεινά οικόπεδα στην Πίνδο και στα έρημα χωριά της από αλβανο-ναρκεμπορο-Soro-κατευθυνόμενους μεσίτες
και πολλά πολλά ακόμα.

Μετά από καμμιά δεκαετία, δε θα χρειάζεται να μιλάμε για τον κίνδυνο των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων. Η Ελλάδα θα ανήκει στους ξένους (θαρρείς σήμερα είναι διαφορετικά).
Όταν πριν χρόνια η Οθωμανική αυτοκρατορία βρισκόταν υπό διάλυση, οι Έλληνες κοτζαμπάσηδες-γαιοκτήμονες αντιδρούσαν στην Επανάσταση (μέρες που είναι!) λέγοντας ότι: "Δε χρειάζεται να πολεμήσεις τον Τούρκο, αφού μπορείς να τον αγοράσεις" Εννοώντας ότι ΑΥΤΟΙ θα μπορούσαν με την οικονομική τους δύναμη να αναλάβουν τα εδάφη, τις εκτάσεις που θα ανγκαστούν να πουλήσουν οι Τούρκοι μπέηδες, εφόσον δε συντηρούνταν από το Σουλτάνο και έτσι να ανακτήσουν την Ελλάδα, αλλά όχι ως Επαναστατών λαός και όχλος, αλλά ως Γαιοκρατούσα Ολιγαρχία, που θα επιβάλλει τις αρχές της διατηρώντας στο έπακρο τη Φεουδαρχία.
Δυστυχώς (για αυτούς) δεν τους "έκατσε" έτσι .........

Ως γνωστόν η Ιστορία (μεγάλη Πουτ.....α!) ανακυκλώνεται και επιστρέφει δριμύτερη, εκδικώντας αυτούς που την ειρωνεύτηκαν. Σήμερα, είμαστε εμείς οι έλληνες που θα αλωθούμε από την οικονομία, που θα εξαγοραστούμε, πιθανώς (επαναλαμβάνω πιθανώς) χωρίς να χυθεί στάλα αίματος, που θα χάσουμε την ιδιοκτησία, την κτήση δηλαδή των εδαφών που μας δόθηκαν ή που μας ανήκαν ή που παλέψαμε γι'αυτά. Σήμερα, εμείς οι Έλληνες δε δικαιούμαστε πλέον την ίδια μας τη Χώρα, ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΓΙΟΥΣΟΥΡΟΥΜ, ΤΗΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜ'. Γίναμε υποχείρια των άλλων, αφού δώσαμε (και μας πήραν) τα πάντα, την ιστορία μας, τα αγάλματα, την αξιοπρέπεια, τα κινητά κι ακίνητα. Δεν τα αξίζουμε πλέον και τα χάνουμε, αποκλειστικά από τη δική μας ανικανότητα. Ωμά και λιτά..........

Πάρε κόσμε ακίνητα, έχω και νησιά, έχω και βουνά, πάρε καλέ κύριε, δεν έχω να βάλω βενζίνη στο τζιπάκι μου,
δώσε κανα φράγκο, ρε Φράγκε, που να χαρείς τα μουσεία σου με τη Νίκη της Σαμοθράκης, έλα καλέ κυρία με το ταγιέρ, κράτα τις αποζημιώσεις και άσε μου ένα καλυβάκι που να χαρείς τα πεθαμένα των εκατομμυρίων που κατέσφαξες τον προηγούμενο αιώνα, σε παρακαλώ,
δε φταίω εγώ που έβγαλα τα ματάκια μου μόνος μου,
δε φταίω εγώ που έβαλα μια θηλιά στο λαιμό μου, δε με είπαν τίποτα στο σχολείο να μην παίζω με πράσινα και γαλάζια ψηφοδέλτια,
έλα καλέ μελαμψέ κύριε, θα σου δώκω και τη Μακεδονία και τη Θράκη και ότι θες, μόνο την Αττική άσε μου, κι αυτή όχι όλη, να μέχρι το Μαρούσι,
Μη με παρεξηγείτε, δεν έχω ανάγκη από λεφτά, πολιτική στήριξη θέλω μόνο !!!!!???????!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: