ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Το παιδί θέλει κιθάρα!




Leyenda (Asturias) (1892, Tarrega rev. in E minor)
Kομμάτι του Isaac Albeniz από το μεγάλο Segovia.
Κάθε φορά που το ακούω, παθαίνω! Το έπαιζε και η αδερφή μου, προσπαθούσε τουλάχιστον.



Romance anonimo (Estudio en Mi de Rubira)
Τέλη 19ου κι αυτό, παιγμένο από έναν ακόμα θρύλο, το Narciso Yepes

Όλα αυτά τα έβαλα προφανώς για να χρυσώσω το χάπι, που ο μικρός παράτησε το βιολί (εξ'ου και η πώλησή του) και άρχισε να ασχολείται -φανατικά όμως- με την κιθάρα. Παίζει γιατί γουστάρει κι αυτό φαίνεται, οπότε κι εγώ δεν τον πιέζω καθόλου, με κλασικούρες και τα παραπάνω, διότι μου είπε: "Εγώ δυο-τρια χρονάκια θα παίξω κλασική, μετά μόνο ηλεκτρική, Chilli Peppers και τέτοια, εντάξει μπαμπά;;;;". Έχω και τον αδερφό που στέλνει συνέχεια βίντεο με Gallagher και Roryάστηκε το παιδί......
Εγώ πάντως διατηρώ τον κρυφό πόθο να ακούσω Αστούριας και Ρομάντσα από αυτόν, .....κάποτε, ......πριν κλείσω τα μάτια μου. Σε κάτι πρέπει να ελπίζεις, έτσι δεν είναι;

Υ.Σ. Ίσως αργότερα, αν με αφήσει να το βιντεοσκοπήσω, θα το φέρω εδώ, στην παρέα, να ακούσετε κι εσείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: