ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Απόπειρες

Αφού δεν είμαστε ούτε για απόπειρες αυτοκτονίας, ούτε για απόπειρες ανθρωποκτονίας, ας κάνουμε καμιά μουσική απόπειρα, της Δ' ερασιτεχνικής.

Τα παλιά χρόνια, όταν το τανγκό λεγόταν τανγκό και όχι Τάνγκο, όταν όποιος έπαιζε τέτοια μουσική ήταν το λιγότερο γραφικός και το καλύτερο παρωχημένος, ο δάσκαλός μου επειδή ήθελε να μου εξηγήσει τις διαφορές με το φολκλόρ και τη virtuosite, μου 'βαζε με το ζόρι να τσακίζω τα δάκτυλά μου με λατινοαμερικάνικες μελωδίες. Εγώ πάντα γκρίνιαζα και έλεγα "πάλι σε παππούδες θα παίξουμε;". Το ότι απαντούσε "Ναι, αλλά και οι παππούδες έχουν εγγονές", εμένα δε μου έλεγε τίποτε.
Ούτε μία γκόμενα δεν έβγαλα με τα τανγκό!!! Αλλά από ματς-μουτς με γιαγιάδες και δυο τόνους κραγιόν, χόρτασα.
Τότε λοιπόν, παίζαμε αργεντίνικα και τανγκό-μπεγκίν και "Κάτι με τραβά κοντά σου, μα δεν ξέρω τι", κρυφά, σε κάτι υπόγεια, σαν να 'ταν δικτατορία και παίζαμε τα απαγορευμένα του Αλιέντε.

Πού να ξέραμε τότε, πόσο κοντά μας ήταν η Αργεντινή (ή και η Χιλή, ποιος ξέρει;;) και δεν το φανταζόμασταν.....
Επίκαιρα τώρα λοιπόν, τα τανγκό, τα τραγούδια των μπουρδέλων, Νοτίου Αμερικής ή και Νότιας Ευρώπης.
Το ακορντεόν ποτέ δεν πεθαίνει, βγάζει καπελάκι και ζητιανεύει......


Απόπειρα τανγκό του Γκαρντέλ

por una cadeza from Michael Vassiliadis on Vimeo.



------εδώ βέβαια έκανα λάθος, το κομμάτι λέγεται por una cabeza=με διαφορά κεφαλής (αλόγου), επειδή μιλάει για έναν τζογαδόρο του ιππόδρομου, που συγκρίνει τις νίκες και ήττες του στα άλογα με αυτές των γυναικών-----

Απόπειρα Piazzolla. Το κομμάτι λέγεται Bandoneon, έτσι κάπως είναι η εισαγωγή του, το είχα βρει σε ένα compilation και είχα ξετρελαθεί.

bandoneon from Michael Vassiliadis on Vimeo.






Απόπειρα αναβίωσης παιδικών αναμνήσεων El Choclo σημαίνει καλαμπόκι (;;!!). Το έπαιζα παλιά...Παλιά, όταν λέμε παλιά, δεν εννοούμε πριν τα Ιουλιανά, να, όταν ήμουν 10 χρονών, πόσο να ΄τανε, δε θα 'τανεεεεεεεε.....

el choclo from Michael Vassiliadis on Vimeo.

Δεν υπάρχουν σχόλια: