ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023

Το γλωσσοτύμπανο



Καινούριο τυμπανάκι μου και που να σε κρεμάσω.
Το λένε τύμπανο, αλλά είναι κυρίως καμπάνα. 
Πληροφορίες εδώ. Στα αγγλικά tongue drum, στα γερμανικά Zungentrommel . Έχει αρκετές παραλλαγές, αυτό που έχω αγοράσει εγώ, είναι η εκδοχή που έχει επικρατήσει στη διαδικτυακή αγορά.
Το όργανο έχει αυτόν το συγκεκριμένο ήχο, που γλυκαινει τα αυτιά. Βρίσκεται σε όλα τα μήκη και πλάτη, από θρησκεία σε πίστη κι από σέκτα σε αθεϊκο συναπάντημα. Το λατρεύουν οι μοναχοί, το γουστάρουν οι διαλογιστές.
Μπορεί να βγει σε πεντατονική, μπορεί σε δώδεκατονική, σε εφτά νότες, όπως επιθυμείτε. Παίζεται με μπαστουνάκια ή με τα δάκτυλα. Δε θέλει γνώσεις, δε χρειάζεται να ξέρεις καν μουσική. Απλά αφήνεις το ένστικτο να σε καθοδηγήσει. Λέγοντας ένστικτο, εννοώ την πίστη στη μουσική. Στον αρχέγονο ήχο.
 


Με χαλαρώνει, με ηρεμεί, με στέλνει.  Έχει κάποια επίδραση, λόγω των δονήσεων υποθέτω. Είναι ένα βιμπράτο κι ένα γεμάτο στο χώρο-εκκλησιαστικών αναμνήσεων -άνθισμα μιας νότας. 
Να αρχίσω τη μέρα μου με το χαιρετισμό στον ήλιο
Και να τελειώσω τη μέρα μου με άδειασμα στο ζεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: