ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Στην τσίτα = Αlles steht unter Strom

Kurz vor Βurn-Out, stehe ich ständig unter Strom. Ich geb alles, bis zum Anschlag. Sehe keine andere Möglichkeit.
Wackelig aber entschlossen, mit dementsprechendem Altersbeschränkung, durchgedreht sowie zuversichtlich, übertreibe ich, um etwas Besseres zu verdienen. Bin kein fauler Sack, kein Frecher, kein zwanghafter Typ. Kriege Energie von leichten Dingen, kann mich elektrisieren. "don't touch me, iam a real live wire", halte aber durch, mein Kampf ist recht, ich schlaf den Schlaf des Gerechten, wenn ich darf, wenn ich kann eigentlich. Albträume sehe ich selten, eher angespannte Situationen erlebe ich, nichtsdestotrotz verbrenn ich mich in alltäglichen Nebensachen.
Im Hintergrund steht immer noch meinen Durst auf Fortschritt, auf Leben.
Niemand kann mich unterkriegen, niemand kann mich in die Knie zwingen, bin außer Rand und Band, keine Zeit für Schlaf (doch!)

Βέγγος για πάντα!

2 σχόλια:

~Αερικό~ είπε...

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Μέσα στην βουή του δρόμου
Ήταν να βρω το όνειρο μου,
Να το βρω και να το χάσω
Κι ούτε πια που θα το φτάσω.

Μια στιγμή πέρασε μπρος μου
Κι ήταν η χαρά του κόσμου,
Η χαρά που μας ματώνει
Σαν οι πιο μεγάλοι πόνοι.

Πέρασε όπως περνούνε
Όσα Δε θα ξαναρθούνε-
Πουλιά που χουν φτερουγίσει
Σύννεφα μέσα στη δύση

Κι άφησε στο πέρασμά του
- Πέρασμα ζωής, θανάτου-
Στην καρδιά μου Σα σφραγίδα
Ώ…την πεθαμένη ελπίδα

Μια ελπίδα πεθαμένη
Που μας ζει και μας πεθαίνει
Κι όλα μας τραβάει δω κάτου
Ως την πόρτα του θανάτου.

Όνειρο γλυκό και ξένο
Και παντοτινά χαμένο
Σε κρατώ στο νου μου ακόμα
Σαν τριαντάφυλλο στο στόμα

Όταν πέρασες με πήρες
Κι όλες μου άνοιξες τις θύρες
Με το μαγικό κλειδί σου
Του χαμένου παραδείσου.

Μήτσος Παπανικολάου

http://www.youtube.com/watch?v=g04op74ea3E

enoida είπε...

Ενδιαφέρον πώς σε πήγε συνειρμικά το Strom των DTH κι ένα τσιταρισμένο κείμενο, σε ένα πολύ όμορφο ερωτικό τραγούδι/ποίημα....Σου έχω στείλει κάτι στο mail σου.