ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Για να θυμάται ο ...Ανταίος, να μην πετάει στα σύννεφα!

Ο Παν είναι το παν. Είναι η αδυναμία μου, είναι αυτό που δεν ήμουν εγώ μικρός, είναι ο αλητάκος, ο μαγκάκος, είναι η τρομερή ατάκα στα τέσσερα του, είναι η ισχυρή σκέψη κι ανάλυση, είναι η συμφεροντολογική επεξεργασία και δράση. Οιδιπόδειο με πάθος, περνάει πολλά κύματα, τον έβαλα στα αριστερά, στα ζερβά. Κριός με τρομερή προσωπικότητα, με τρομερή αυτοπεποίθηση, ισχυρό Εγώ, δύναμη και νεύρο, ακόμα και όταν πλαγιοκοπεί με τα κέρατα του.
Ο Θαν είναι το δεξί μου αποκούμπι, το στήριγμα, έχει τα περισσότερα ελαττώματα και πλεονεκτήματά μου. Βελτιωμένη έκδοση, ζώδιο του νερού, Wasserman, Υδροχόος, τρομερό ταλέντο, σε ό,τι κάνει, ταχύτατο αντανακλαστικό, εξαιρετικά ευφυής. Ζητά την επιβεβαίωση, έχει πλάνο, καταλαβαίνει πως τα πού πρέπει να πάει, ξέρει τις δυνάμεις του, μολαταύτα πρέπει να βλέπει άμεσα αποτελέσματα, άμεση επιβράβευση, θέλει να είναι με τους νικητές.

Η Deutsche Zierschrift είναι μια εξέλιξη της Alte Englische, την έβλεπα τόσα χρόνια στα εξώφυλλα των Jethro Tull, που την είχα συνηθίσει. Τυχαία δεν τη διάλεξα. Θα μου θυμίζει τη σύνδεση, το λόγο της αποδημίας, παιδιά και χώρα, ελπίδες και οι δύο, Γλώσσα και Ονόματα, οι λέξεις και η εκφορά τους, οι ρίζες μου, τα πόδια μου γερά στο έδαφος. Οι πολεμιστές των Σπαρτιατών είχαν παρατηρήσει ότι τα τραύματα στα πόδια γίνονται κυρίως από την εξωτερική μεριά και για να ελαφρύνουν το βάρος του οπλισμού, φτιάχναν τις περικνημίδες μόνο απ'έξω, με σημάδια που τους θύμιζαν την οικογένειά τους, την καταγωγή τους.
Εγώ θυρεό δεν έχω, μόνο δύο ονόματα, κάτι σαν το  ROSE BUD, ROSEBUD δηλαδή.
Να θυμάμαι, να μην πετάω στα σύννεφα, προσγειωμένος και συγκεντρωμένος, στρατευμένος, στοχοπροσηλωμένος, για χαβαλέ δεν ήρθαμε, σκοπό υπηρετούμε, με τα θηρία θα παλέψουμε, στη γλώσσα τους, βαθιά στα μάτια τον αντίπαλο ή τον συμπαίκτη, τους φίλους μας κοντά, τους εχθρούς ακόμα κοντύτερα/ γιατί η σάρκα όταν καίγεται, αφήνει σημάδι, βαθύ και μαύρο, δε σ'αφήνει να ξεχνάς, και να θες δεν μπορείς πλέον................

Δεν υπάρχουν σχόλια: