ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Unglaublich aber wahr

Η Ελλάδα υπάρχει, αναπνέει, ιδρώνει αλλά κάνει διακοπές, ζει και περιμένει. Όπως πάντα! Το Μάννα! Εξ' Ευρώπης. Κάποιοι γλύφουν πληγές, κάποιοι βάζουν κεφάλια στην άμμο, κάποιοι όμως τρίβουν τα χέρια τους. Τα λεφτά σιγουρεύονται σε ακίνητα στην Αγγλία, στη Γερμανία, στις ΗΠΑ. Οι καταθέσεις από Ελβετία μετακινούνται γρήγορα και μεθοδικά προς άλλους Steueroasen. Ας είν' καλά τα Παρθένα Νησιά. Ο Έλληνας μεγαλουργεί κι εκεί. Γιατί μαζί σας τα 'φαγε, έτσι δεν είναι;;; Ο Στουρνάρας κακολογεί Βενιζέλο, ο Βενιζέλος το Σαμαρά, ο Σαμαράς το ΣΥΡΙΖΑ, κ.ο.κ.
Και οι υπόλοιποι;;;;;; Οι υπόλοιποι, πέρα βρέχει!!! Έλα όμως που δε βρέχει!!!!
Κι άμα θα βρέξει, θα βρέξει σφαλιάρες και φάπες, όχι ευρώ και δολάρια.
Αλλά όλοι οι αναλυτές περιμένουν, σαν τον απλό πολίτη, μια καλή κουβέντα από τα γεράκια του πολέμου, αγαπημένοι έμποροι όπλων, αμερικανοί υποστηρικτές της δημοκρατίας. Σου λέει γιατί να καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια, αλληλοσπαραζόμαστε και χωρίς όπλα, μόνο με τη μιζέρια. Ο ένας φταίει, ο άλλος βλέπει, συμπράττει βουβά, "συμπαρίσταται" έλεγε κάποτε ο Κωστάκης. Κι εγώ από εδώ που είμαι, μόνο να συμπαρασταθώ δε μπορώ. Απίστευτο, αλλά δεν μου βγαίνει και καμιά φοβερή συμπαράσταση. Συμπαράσταση λαέ, ποιος "λαέ";;; Λαέρτης είναι ο πατέρας μου, που με περιμένει, άλλον "λαέ" δεν ξέρω.
Η αλήθεια θα φανεί, λίγους μήνες ακόμα, ας περιμένετε. Εγώ όχι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: