ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Writer's block

Ίσως να είναι η υπερβολική πληροφόρηση, (πολύ διάβασμα κι ανάλυση ρε αδερφέ)
ίσως τα απανωτά πολιτικοκοινωνικά "χαστούκια",
ίσως η πρόσφατη επίσκεψή μου στο Όρος, που δε μου 'ρχεται να γράψω κάτι.
Έχω πάθει μια ατονία, μια απραξία, μια αγραφία, writer's block το λένε οι ξένοι, οι Ευρωπαίοι, που λένε. Δε μπορώ να γράψω, μούδιασα,
Έχω πολλά που σκέφτομαι για όλα αυτά γύρω μας, κυρίως στο πολιτικό επίπεδο και σε μελλοντικές καταστάσεις που μας περιμένουν, αλλά κατά περίεργο τρόπο, δεν μπορώ να γράψω. Πιθανώς να με κάλυψαν οι προλαλήσαντες, Δελαστίκ, Κωνσταντακόπουλος και σία http://oudenoida.blogspot.com/2010/02/blog-post_16.html , που δεν μπορώ να ρεφάρω στα ατράνταχτα στοιχεία και στη λογική τους. Τι να πω άλλο;;; Θα μου πεις, αφού βγαίνει κι ο Βγενόπουλος και δίνει συνεντεύξεις (πολιτικό λόγο, λέει, έχουν όλοι), εμείς καλύτερα να κάνουμε μόκο. Τώρα μικρόφωνο θα έχουν δημόσια μόνο οι γνωρίζοντες (by Τρικαλιώτης)



Η Die Zeit έγραψε στην πρώτη σελίδα" Η Ελλάδα χρειάζεται μια επανάσταση". Στις επαναστάσεις όμως του παλιού καλού καιρού, πέφτανε κεφάλια!! Τώρα τουλάχιστον, πιο ειρηνικά δεν πρέπει να μπουν φυλακή, αφού γυρίσουν τα λεφτά πίσω, τουλάχιστον 3 με 4 χιλιάδες αρχικλεφταράδων;;;; Όλοι στο ίδιο καζάνι;; Όλοι μια αγέλη λύκων, ένα κοπάδι πρόβατα;;;
Αύριο απεργία...........πάλι! Μη μας παιρνάνε για ντιπ χαϊβάνια, αμνούς προς σφαγή......
Μπεεεεεεεεε Γιωργάκιμ' μπεεεεε.............

Δεν υπάρχουν σχόλια: