ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ

Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ







Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

Το ηλεκτρικό μου μπάσο

Άρχισα να μαθαίνω ηλεκτρικό μπάσο. Η ιδέα ξεκίνησε από το μεγαλύτερο γιο, που έπαιζε κιθάρα και χρειάζεται ρυθμική και μελωδική υποστήριξη.
Είπα τότε: " θα σου προσφέρω εγώ bass lines". Χαζά χαζά, το πήρα στα σοβαρά, με τον ενισχυτή μου, τα βιβλία μου, τις ασκήσεις μου, τα grooves και τα walking Bass, τα dur/Moll , αυξημένες ή εβδομες, πεντατονικες ή μπλουζ, ταμπλατουρες ή νότες στο κλειδί του φα. Παίζω από βίντεο γραμμές του μπάσου σε γνωστά τραγούδια, είτε φανκ και ροκ είτε χαρντ ροκ και μέταλ...
Ωραίο ήχο βγάζει. 
Εγώ φυσικά χρειάζομαι πολλή δουλειά, πολλή εξάσκηση, με το αυτί, με τη θεωρία, πρέπει να δουλέψω στα πατήματα, στα δάκτυλα, στη σίγαση, στην ταχύτητα, στο Ρυθμό, με το μετρονόμο, με τα ντραμς στο κινητό, πρέπει να μάθω νέες μελωδικές γραμμές, να παίζω τα παλιά που ξέρω, αλλά τη γραμμή του μπάσου.
Γενικά, to make a long story short, πάει μακριά η βαλίτσα. New Years Resolution. 
Ακούστε κι εσείς και πείτε......











Δεν υπάρχουν σχόλια: